26 Ekim 2016

LA CASA DEL HABANO BELGRADE girdim gezdim .. BELGRAD DA PURO !


Merhaba Sevgili Puro severler ;


  Geçmiş yazılarımda yurt dışı gezilerimden bahsedeceğimin sinyalini vermiştim.

   Yazmaya yoğunluktan yeni nasip oldu diyebilirim. Ama bu ülkeyi bahsetmeden edemeyeceğim tam tadında tam zamanında denk geldi diyebilirim.

    Sırbistan'ın başkenti Belgrad tan bahsediyorum.Her ne kadar hava montluk olsa da insanları her daim sıcak ve arkadaş canlısı.Tavsiye edeceğim yerler arasında yer alan Belgrad - İstanbul arası          1 saat 20 gibi bir uçuş süreci olmakta olup T.C. vatandaşlarına vize uygulanmamaktadır.
Bu şu demek oluyor pasaportunuzu ve uçak biletinizi almanız yeterli :)
 
    Ziyaretini gerçekleştirdiğim 12.ülkem olan Sırbistan ı doya doya gezme fırsatını yakaladım.

    Gitmeden bilgilerine ulaştığım LA CASA DEL HABANO BELGRADE dı buldum ve sizler içinde gezdim. Bu enfes yer ile satılan HABANOS ürünleri ilede bilgilerde aldım.

Adres:  Kneginje Zorke 2, 11000 Beograd 
BeogradSerbia 

     Sonrasında kendime sorular yöneltmedim değil hani neden bizde de... :)  derken sizleri bu güzel yerin enfes görüntüleri ile sizleri baş başa bırakıyorum..


























                                                                                                                                    E.İ. 2016
                                                                                                                                     

2 yorum:

recep dedi ki...

merhaba kardeşim..fiyatlar tam bell olmuyor arkadaşım oralarda purodan çok anlamaz aldırtacam ona da..kabaca 25lik puro..karışık 5li paket v.s..verebileceğin tüm fiyatlara ihityacım var..mümkün mü acaba yazman..

recep dedi ki...

merhaba kardeşim..fiyatlar tam bell olmuyor arkadaşım oralarda purodan çok anlamaz aldırtacam ona da..kabaca 25lik puro..karışık 5li paket v.s..verebileceğin tüm fiyatlara ihityacım var..mümkün mü acaba yazman..